
השגרירה מַקוּנְץ השתתפה באירוע Arlington Tech Launchpad שנועד לקדם חברות טכנולוגיה חדשניות
ב-15 במאי השתתפה שגרירת ארמניה בארצות הברית, לילית מקונץ, באירוע Arlington Tech Launchpad, שמטרתו הייתה לתמוך בפיתוחן של חברות טכנולוגיה חדשניות. מבין 15 חברות הטכנולוגיה






.jpg?w=768&resize=768,0&ssl=1)

