המשלחות של האיחוד האירופי בארמניה ובגאורגיה חתמו על הסכם מנהלי

המשלחות של האיחוד האירופי בארמניה ובגאורגיה חתמו על הסכם מנהלי

המשלחות של האיחוד האירופי בארמניה ובגאורגיה חתמו על הסכם מנהלי, כך נמסר מהמשלחת של האיחוד האירופי בארמניה.

"אנחנו שמחים להודיע על חתימת ההסכם המנהלי בין משלחת האיחוד האירופי בארמניה לבין משלחת הפיקוח של האיחוד האירופי בגאורגיה (EUMM), מהלך שמחזק את שיתוף הפעולה המבצעי, את הפעילויות המשותפות ואת הסיוע במצבי חירום. אנו מצפים להעמקת שיתוף פעולה יעיל ופורה," נמסר מהמשלחת של האיחוד האירופי בארמניה.

לחץ כאן לצפייה בקישור המקור

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, מתכוננת לנסוע לארמניה בשבוע הבא, לפי שלושה אנשים שמכירים את התוכניות, מדווחת פוליטיקו. משלחת האיחוד האירופי, שתכלול גם