ראש הממשלה ניקול פאשיניאן שוחח בטלפון עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי.
על פי קריאה מלשכתו של פשיניאן, ראש הממשלה מודי בירך אותו פעם נוספת על ניצחונו בבחירות לפרלמנט ואיחל לו הצלחה בהמשך עבודתו.
ראש הממשלה פאשיניאן הודה לראש הממשלה מודי על הברכות, ובתמורה, בירך אותו על הפיכתו לראש הממשלה הנבחר הארוך ביותר בתולדות הודו, ואיחל לו המשך הצלחה לטובת שגשוגה והתפתחותה של הודו.
הצדדים הדגישו את חשיבות המשך הפיתוח של יחסי ארמניה-הודו הידידותיים וציינו בסיפוק את הדינמיקה החיובית של שיתוף הפעולה הבילטרלי. הם הדגישו את החשיבות של חיזוק הדיאלוג הפוליטי, כמו גם הרחבת שיתוף הפעולה בתחומי הכלכלה, הטכנולוגיות הגבוהות, החינוך, התרבות ותחומי עניין משותפים נוספים.
ראשי הממשלה התייחסו גם לשיתוף פעולה בפורמטים דו-צדדיים וגם בפורמטים רב-צדדיים, ודנו בצעדים שמטרתם להעמיק עוד יותר את היחסים על פני מספר תחומים בסדר היום של ארמניה-הודו.
הצדדים גם הדגישו את החשיבות של ארגון ביקורי גומלין ברמה גבוהה כדי לחזק עוד יותר את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות ולקדם יוזמות חדשות.


