דוד חודתיאן ומרתה קוס דנו בפרויקטים המיושמים בתחומי התחבורה והאנרגיה

David Khudatyan and Martha Kos touched upon projects implemented in transport and energy sectors

שר המינהל הטריטוריאלי והתשתיות של ארמניה, דוד חודתיאן, נפגש בבריסל עם נציבת האיחוד האירופי להרחבה, מרתה קוס.

משרד המינהל הטריטוריאלי והתשתיות של ארמניה מסר כי השר חודתיאן שיבח מאוד את תמיכתו המתמשכת של האיחוד האירופי בתוכנית הרפורמות והפיתוח של ארמניה.

השר הדגיש את התנופה החדשה בשותפות בין ארמניה לאיחוד האירופי, לרבות בתחום הקישוריות.

מרתה קוס בירכה את השר על הניצחון המשכנע בבחירות לאספה הלאומית והוסיפה כי תמיכת האיחוד האירופי בארמניה תימשך גם בעתיד.

מצדו, הדגיש חודתיאן את נכונותה של ארמניה להעמיק עוד יותר את שיתוף הפעולה בתחומי התחבורה, האנרגיה והקישוריות הדיגיטלית, וכן ביישום פרויקטים של קישוריות מכלילה.

במהלך הפגישה נדונו גם פרויקטים מתמשכים בתחומי התחבורה והאנרגיה.

בנוסף, דנו הצדדים בסוגיות נוספות בעלות עניין משותף.

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, מתכוננת לנסוע לארמניה בשבוע הבא, לפי שלושה אנשים שמכירים את התוכניות, מדווחת פוליטיקו. משלחת האיחוד האירופי, שתכלול גם