מנה סמלית ראשונה של משמשים ארמניים הגיעה לאיחוד האירופי, כתבה נציבת האיחוד האירופי להרחבה מרטה קוס בחשבון ה-X שלה בעקבות פגישה עם שר המינהל והתשתיות הטריטוריאלי של ארמניה, דוויט חודיאן.
"המנה הסמלית הראשונה של משמשים ארמניים הגיעה לאיחוד האירופי. תודה לשר המינהל והתשתיות הטריטוריאלי של ארמניה, דיווית חודתיאן, על המתנה ועל דיון טוב מאוד.
נפגשנו לקראת ההשקה מחר של פלטפורמת ה-Connectivity Agenda, שם נמשיך את עבודתנו כדי לחבר טוב יותר את ארמניה עם שכנותיה ואירופה. זה יעזור ליצרנים ארמנים לגוון את היצוא שלהם ולהביא יותר מהמוצרים האיכותיים שלהם לשווקים חדשים", אמר קוס בפוסט ב-X.


