התקיים טקס הנעילה החגיגי של התרגיל הארמני-אמריקאי "שותף נשר-2025"

ב־20 באוגוסט התקיים הטקס החגיגי לנעילת התרגיל הארמני-אמריקאי "שותף נשר-2025", שנערך בארמניה במסגרת ההכנות להשתתפות במשימות שמירת שלום בינלאומיות. כך נמסר ממשרד ההגנה.

מפקדת התרגיל הודתה לצוותים על שיתוף הפעולה הפורה, על יישום מוצלח של האימונים המשותפים ועל חילופי הניסיון.

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, מתכוננת לנסוע לארמניה בשבוע הבא, לפי שלושה אנשים שמכירים את התוכניות, מדווחת פוליטיקו. משלחת האיחוד האירופי, שתכלול גם