זלנסקי אומר שתחנות ממסר רחפנים מבלארוסיות הפסיקו לעבוד

זלנסקי אומר שתחנות ממסר רחפנים מבלארוסיות הפסיקו לעבוד


רויטרס. נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר ביום רביעי (24 ביוני) כי תחנות ממסר האותות בבלארוס המשמשות מל"טים רוסיים לתקוף את אוקראינה הפסיקו לפעול, ימים לאחר שהזהיר את מנהיג המדינה להשבית אותן.

זלנסקי אמר ביום שישי כי אוקראינה תיאלץ לפעול אם הנשיא אלכסנדר לוקשנקו לא יסיר את התחנות בשני אזורים הגובלים באוקראינה תוך שבוע.

"מה-22 ביוני, תחנות הממסר הפסיקו לפעול בשטחה של בלארוס", אמר זלנסקי בהודעת שמע לכתבים. "אם הם הורידו אותם או לא, בכנות, אני לא יודע כרגע. אבל אנחנו עובדים על זה".

רויטרס לא יכלה לאמת באופן עצמאי את הערכתו.

לא היה ברור מיד כיצד חדלו התחנות לפעול, אם הדבר אושר, או אם הייתה השפעה מיידית של השבתה כלשהי.

זלנסקי הזהיר בחודשים האחרונים כי מוסקבה מתכננת למשוך את מינסק עמוק יותר לתוך מלחמתה באוקראינה. כוחות רוסים השתמשו בשטח בלארוס כדי לביים את פלישתם בקנה מידה מלא בפברואר 2022.

לחץ כאן לצפייה בקישור המקור

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות