ראש הממשלה פאשיניאן קיבל משלחת בראשות סגן נשיא איראן

ראש הממשלה פאשיניאן קיבל משלחת בראשות סגן נשיא איראן


ראש הממשלה ניקול פאשיניאן קיבל משלחת בראשות סייד חמיד פורמוחמאדי, סגן נשיא הרפובליקה האסלאמית של איראן.

לפי משרד ראש הממשלה, פאשיניאן בירך על ביקורו של סגן הנשיא האיראני בארמניה. הוא הדגיש את החשיבות של חיזוק השלום והיציבות באזור והביע ביטחון שהדבר יתרום לפיתוח מתמיד של היחסים ושיתוף הפעולה בכל האזור.

סייד חמיד פורמוחמדי העביר את ברכותיו החמות של נשיא איראן מסעוד פז'קיאן לראש הממשלה פאשיניאן והודה לממשלת ארמניה על עמדתה והתמיכה ההומניטרית שהוענקה לאיראן בתקופה קשה.

לאחר מכן דנו בני השיח בהתקדמות פרויקטים שמטרתם פיתוח תשתית גבול ארמניה-איראן. בעיקר עסקו בהקמת הגשר השני וטרמינל חדש, המשך פיתוח שיתוף הפעולה במגזר המכס ובנושאים הקשורים להליכי מכס.

שני הצדדים הדגישו את החשיבות של הרחבת שיתוף הפעולה בתחום האנרגיה.

הם דנו גם בפרויקטים משותפים של סלילת כבישים, וכן בצעדים שמטרתם להמשיך ולפתח שיתוף פעולה בחקלאות, כרייה, תשתיות ובתחומים נוספים.

הצדדים גם החליפו דעות על תהליך ביטול החסימה של נתיבי תחבורה אזוריים וההזדמנויות החדשות שהוא עלול ליצור.

בתום הפגישה מסר ראש הממשלה פשיניאן את ברכותיו החמות לנשיא איראן מסעוד פז'קיאן.

לחץ כאן לצפייה בקישור המקור

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות