שגרירות ארמניה אלינו השתתפה באירועים שאורגנה על ידי סטארמוס במרכז קנדי

ԱՄՆ-ում ՀՀ դեսպանությունը ներկա է գտնվել Քենեդի կենտրոնում STARMUS-ի կողմից կազմակերպված միջոցառումներին

ב -1 ו -2 באפריל, שגרירות הרפובליקה של ארמניה בארצות הברית השתתפה באירועים שאורגנו "סטארמוס" במרכז קנדי.

ב- 2 באפריל, צוות השגרירות של ארמניה לארצות הברית השתתף בבכורה האמריקאית של הסרט "סטארמוס השישי" במרכז קנדי. לפני הבכורה של הסרט, מייסדים משותפים של פסטיבל "סטארמוס" ומפיקי הסרט "סטארמוס השישי" גאריק ישראל וטוד מילר העבירו הערות, והציגו לקהל את דרכו של "סטארמוס".
נציגי הקהילה הארמנית נכחו גם הם בהקרנת הסרט.

מקור: הערוץ הראשון של ר"א

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, מתכוננת לנסוע לארמניה בשבוע הבא, לפי שלושה אנשים שמכירים את התוכניות, מדווחת פוליטיקו. משלחת האיחוד האירופי, שתכלול גם