שרי החוץ של ארמניה וצרפת נפגשו בשולי ועידת האו"ם

ՄԱԿ-ի համաժողովի շրջանակում հանդիպել են ՀՀ և Ֆրանսիայի ԱԳ նախարարները

שר החוץ של ארמניה, ארארט מירזויאן, נפגש עם מקבילו הצרפתי, ז'אן-נואל בארו, בשולי ועידת האוקיינוסים של האו"ם (UNOC3) בעיר ניס.

"שמח לראות את עמיתי וחברי הטוב ז'אן-נואל בארו, הפעם בשולי UNOC3 בניס. המעורבות הפעילה שלנו בפלטפורמות רב-צדדיות, כולל באו"ם, מעשירה את סדר היום שלנו ומהווה מפתח להצלחת יישום העדיפויות שלנו, כמו COP17 שיתקיים בשנה הבאה בארמניה," כתב ארארט מירזויאן בפלטפורמת X.

לחץ כאן לצפייה בקישור המקור

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, מתכוננת לנסוע לארמניה בשבוע הבא, לפי שלושה אנשים שמכירים את התוכניות, מדווחת פוליטיקו. משלחת האיחוד האירופי, שתכלול גם