רוסיה תקפה את אוקראינה עם שבעה טילים בליסטיים ו-189 מל"טים מסוגים שונים מאז הערב של ה-25 ביוני. כוחות ההגנה האווירית של אוקראינה הפילו או תקעו שלושה טילים ו-174 מהמל"טים. המתקפה הרוסית נמשכת.
"נכון לשעה 09:00, ההגנה האווירית הפילה או תקעה 177 נכסים אוויריים – שלושה טילים בליסטיים של איסקנדר-M ו-174 מל"טים של האויב, כולל מל"טים של שאהד, גרברה ואיטלמאס, וכן מל"טים מסוגים נוספים, מעל צפון, דרום, מרכז ומזרח המדינה. נפילות של 4 טילים בליסטיים ו-11 עברו שיא של תקיפות של 12 טילים. ופסולת מנכסים שיירטו נפלו בשישה מקומות", מדווח חיל האוויר של אוקראינה.
הרוסים שיגרו את הטילים הבליסטיים ממחוזות בריאנסק וקורסק של רוסיה, כוונו למחוזות קייב ופולטבה.
המל"טים שוגרו מכיווני הערים הרוסיות קורסק, אוריול, בריאנסק ופרימורסקו-אחטארסק, כמו גם מדונייצק והוורדייסקה (קרים) הכבושים זמנית.
כלי טיס, יחידות טילים נגד מטוסים, נכסי לוחמה אלקטרונית, יחידות מערכות בלתי מאוישות וקבוצות אש ניידות מכוחות ההגנה של אוקראינה היו מעורבים בהדפת המתקפה.
נכון לשעות הבוקר, התקיפה נמשכת, שכן כמה מל"טים רוסיים עדיין נמצאים במרחב האווירי של אוקראינה.


