אצווה נוספת של חיטה נשלחה לארמניה במעבר דרך אזרבייג'ן

אצווה נוספת של חיטה נשלחה לארמניה במעבר דרך אזרבייג'ן

אצווה נוספת של חיטה נשלחה לארמניה במעבר דרך שטחי אזרבייג'ן וגרוזיה. עשרה קרונות של חיטה יימסרו מרוסיה.

לפי דיווחים בתקשורת של אזרבייג'ן, הרכבת יצאה בשעה 18:00 מתחנת Balajari של אזרבייג'ן Railways CJSC. הוא יעבור דרך גאורגיה ולאחר מכן ימשיך לארמניה.

 

לחץ כאן לצפייה בקישור המקור

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, מתכוננת לנסוע לארמניה בשבוע הבא, לפי שלושה אנשים שמכירים את התוכניות, מדווחת פוליטיקו. משלחת האיחוד האירופי, שתכלול גם