יו"ר הפרלמנט האיראני, מוחמד באגר קליבאף, הודיע כי הושג הסכם עם ארה"ב בנוגע לביטול הקפאת נכסים איראניים המוחזקים בחו"ל בהיקף של 12 מיליארד דולר.
חליבאף ושר החוץ האיראני, עבאס אראג'י, נסעו לעומאן כדי להיפגש עם הסולטאן ולדון בחיזוק היחסים הבילטרליים ותיאום הפעילויות במצר הורמוז.


