ישראל תקפה את דרום לבנון יום לאחר חתימת ההסכם

ישראל תקפה את דרום לבנון יום לאחר חתימת ההסכם


מל"ט ישראלי תקף את אזור נבטיה בדרום לבנון, כך מסרה סוכנות הידיעות הממלכתית של לבנון.

התקיפה המדווחת הגיעה יממה לאחר שישראל ולבנון חתמו על הסכם מסגרת בתיווך ארה"ב, שיביא לכך שצבא ההגנה לישראל יתחיל לסגת מחלקים קטנים של דרום לבנון, על רקע הלחימה המתמשכת בין המדינה היהודית לארגון הטרור חיזבאללה הנתמך על ידי איראן.

המסמך, שנחתם ב-26 ביוני בתיווך ארה"ב, קובע נסיגה הדרגתית של חיילים ישראלים בתמורה לפירוק ישויות שאינן מדינתיות ולהשבת הריבונות המלאה של ביירות.

לחץ כאן לצפייה בקישור המקור

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות

סמטת ארמאביר נפתחת בעיר נאומבורג בגרמניה

סמטת ארמאביר נפתחת בעיר נאומבורג בגרמניה

שגריר ארמניה בגרמניה ויקטור ינגיבאריאן הודיע ​​בעמוד הפייסבוק שלו כי סמטת ארמאביר נפתחה בעיר נאומבורג. "פתחנו את סמטת ארמביר בנאומבורג", כתב השגריר ופרסם סרטון. לחץ