מר גריגוריאן וסגן נשיא איראן דנו בנושאים הקשורים לסדר היום הדו-צדדי של ארמניה-איראן

מר גריגוריאן וסגן נשיא איראן דנו בנושאים הקשורים לסדר היום הדו-צדדי של ארמניה-איראן


סגן ראש ממשלת ארמניה, מר גריגוריאן, קיבל משלחת בראשות סייד חמיד פורמוחמדי, סגן נשיא הרפובליקה האסלאמית של איראן וראש ארגון התכנון והתקציב.

לטענת ממשלת ארמניה, גריגוריאן בירך את המשלחת ובשם הממשלה אישר מחדש את נכונותה של ארמניה להמשיך ולפתח את יחסי הידידות שלה עם איראן.

הפגישה התמקדה בנושאים עכשוויים על סדר היום הדו-צדדי של ארמניה-איראן. הצדדים גם בחנו את שיתוף הפעולה המתמשך בתחום התחבורה, האנרגיה, המסחר והיחסים הכלכליים, ותחומים אחרים בעלי עניין משותף.

בני השיח דנו גם במודרניזציה של מחסום הגבול ובצעדים להגדלת יכולת מעבר הגבול, אשר ציינו כי יתרמו ישירות להמשך הפיתוח של סחר ושיתוף פעולה כלכלי דו-צדדי.

כיו"רים משותפים של הוועדה הבין-ממשלתית המשותפת ארמניה-איראן, סגן ראש הממשלה גריגוריאן וסגן נשיא איראן פורמוחמאדי הדגישו את חשיבות עבודת הוועדה והסכימו להמשיך בדיונים במסגרת זו.

מר גריגוריאן וסגן נשיא איראן דנו בנושאים הקשורים לסדר היום הדו-צדדי של ארמניה-איראן

לחץ כאן לצפייה בקישור המקור

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות