[ad_1]
ב- 13 בפברואר עזב שר ההגנה של הרפובליקה של ארמניה סורן פפיקיאן לרפובליקה הפדרלית של גרמניה להשתתף בוועידת הביטחון במינכן.
במסגרת הביקור מתוכננות ישיבות דו צדדיות בין שר הביטחון למקביליו, כך מדווח משרד ההגנה הארמני.
[ad_2]
הערוץ הראשון של ר"א


