התרגיל הצבאי המשולש "נשר קווקזי 2026", בהשתתפות כוחות מבצעים מיוחדים מאזרבייג'ן, גאורגיה וטורקיה, הגיע רשמית לסיומו, כך מדווח משרד ההגנה של גאורגיה. טקס סיום נערך במרכז ההדרכה למבצעים מיוחדים של רס"ן ג'לה חדיה במוכרובני, ליד טביליסי.
בטקס השתתפו הנהגה צבאית בכירה, כולל האלוף אירקלי צ'יצ'ינדזה, סגן מפקד כוחות ההגנה הגיאורגים; האלוף אזר קסימוב, סגן מפקד כוחות המבצעים המיוחדים של אזרבייג'ן; בריגדיר גנרל אוג'אן שימשק, מפקד כוחות המבצעים המיוחדים של טורקיה; וקולונל טיימוראז קלטישווילי, מפקד כוחות המבצעים המיוחדים של כוחות ההגנה הגאורגיים. הפקידים בירכו את חברי השירות על סיום משטר האימונים הקפדני בהצלחה.
התמרונים המעשיים המשותפים נערכו על פני מקומות אסטרטגיים מרכזיים, כולל בולניסי, בית הספר לאימוני צניחה של פיקוד המבצעים המיוחדים ומוכרובני. התרגילים בעצימות גבוהה כללו פשיטות מתואמות על מתקנים מדומים, פעולות פינוי מבנים שנתמכו באש חיה, הריסות הנדסיות וניטרול כוחות עוינים מדומה.
תרגיל הכוחות המיוחדים התלת-צדדיים "הנשר הקווקזי" מתקיים מדי שנה על בסיס סיבובי בין שלוש המדינות השותפות. אזרבייג'ן אמורה לארח את התמרונים הצבאיים המשולשים בשנה הבאה.


