[ad_1] משרד החוץ הארמני פרסם הודעה על תהליך השלום עם אזרבייג'ן. בהודעה, שמסרה לשכת העיתונות, נכתב: משרד החוץ של הרפובליקה של ארמניה בערוצים דיפלומטיים העביר
[ad_1] בפרלמנט האירופי, דיון שכותרתו "מעצר ובלתי חוקי של משפטי בושה של בני ערובה ארמנים, כולל נציגים פוליטיים בכירים של נגורנו-קרבאך, על ידי אזרבייג'ן". אחד
We serve cookies. If you think that's ok, just click "Accept all". You can also choose what kind of cookies you want by clicking "Settings".
Read our cookie policy