השגרירה מַקוּנְץ השתתפה באירוע Arlington Tech Launchpad שנועד לקדם חברות טכנולוגיה חדשניות

השגרירה מַקוּנְץ השתתפה באירוע Arlington Tech Launchpad שנועד לקדם חברות טכנולוגיה חדשניות

ב-15 במאי השתתפה שגרירת ארמניה בארצות הברית, לילית מקונץ, באירוע Arlington Tech Launchpad, שמטרתו הייתה לתמוך בפיתוחן של חברות טכנולוגיה חדשניות.

מבין 15 חברות הטכנולוגיה שנבחרו להשתתף, מתוך שפע של בקשות שהתקבלו ממדינות שונות ברחבי העולם, נכללו גם החברות הארמניות "Bootech" ו-"ARLOOPA".

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, מתכוננת לנסוע לארמניה בשבוע הבא, לפי שלושה אנשים שמכירים את התוכניות, מדווחת פוליטיקו. משלחת האיחוד האירופי, שתכלול גם