עיריית ירושלים "השליכה את הכפפה" לארמנים של סאלם הקהילה עומדת בפני אתגרים חדשים וקשים.

אתמול, הפטריארכיה הארמנית בירושלים שחררה הודעה דחופה בשפה האנגלית, שבסופה פנייה לראש ממשלת ישראל ולממשלתו "למצוא פתרון ידידותי לשאלה זו".

החלטנו לצאת לשידור דחוף ולהציג את עמדתנו.

בסרטון הצגתי את החלק הראשון של המכתב, כי בו נאמר הכל. ברור כי עיריית ירושלים החלה "מעגל חלש" ולחצים יימשכו. לא משנה מה העמדה השלילית שלי לגבי ההסכם הבלתי מתקבל על הדעת הקשור לאזור הידוע "גני הפרות" ולחלקות האדמה האחרות, כעת בסכנה נמצאת נוכחותנו בכלל בארץ הקדושה ולכן אמשיך להיאבק בזירה התקשורתית על זכויותינו בישראל.

אני קורא לכל הארמנים להתאגד סביב הקהילה ובשלטון הפטריארכיה שלנו.

 

18.02.24 

מקור: ירחון "ארמנים ישראלים"

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, מתכוננת לנסוע לארמניה בשבוע הבא, לפי שלושה אנשים שמכירים את התוכניות, מדווחת פוליטיקו. משלחת האיחוד האירופי, שתכלול גם