הופעלה תחנת הכוח הסולארית התעשייתית הגדולה הראשונה בארמניה

הופעלה תחנת הכוח הסולארית התעשייתית הגדולה הראשונה בארמניה

הופעלה תחנת הכוח הסולארית התעשייתית הגדולה הראשונה בארמניה

בארמניה הופעלה תחנת הכוח הסולארית התעשייתית הגדולה הראשונה – "מסריק-1", הממוקמת במחוז גֶּחַרְקוּנִיק. ההספק המתוכנן של התחנה הוא 55 מגה-ואט, והייצור השנתי הצפוי של חשמל עומד על כ-130 מיליון קילוואט-שעה. כך נמסר על ידי הוועדה הרגולטורית לשירותים ציבוריים של ארמניה (PSRC).

בהתאם להחלטות שהתקבלו על ידי הוועדה, תחנת הכוח הסולארית "מסריק-1", שבבעלות חברת FRV מסריק, עברה לשלב ייצור החשמל וקיבלה תעריף.

"מסריק-1" מהווה לא רק השקעה חשובה במגזר האנרגיה, אלא גם מרכיב מרכזי בפיתוח מקורות אנרגיה מתחדשים ונקיים בארמניה.

לחץ כאן לצפייה בקישור המקור

SHARE​

כתיבת תגובה

עוד כתבות

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

פון דר ליין מתכנן ביקור בארמניה, פוליטיקו

נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, מתכוננת לנסוע לארמניה בשבוע הבא, לפי שלושה אנשים שמכירים את התוכניות, מדווחת פוליטיקו. משלחת האיחוד האירופי, שתכלול גם