מל"ט ישראלי תקף את אזור נבטיה בדרום לבנון, כך מסרה סוכנות הידיעות הממלכתית של לבנון.
התקיפה המדווחת הגיעה יממה לאחר שישראל ולבנון חתמו על הסכם מסגרת בתיווך ארה"ב, שיביא לכך שצבא ההגנה לישראל יתחיל לסגת מחלקים קטנים של דרום לבנון, על רקע הלחימה המתמשכת בין המדינה היהודית לארגון הטרור חיזבאללה הנתמך על ידי איראן.
המסמך, שנחתם ב-26 ביוני בתיווך ארה"ב, קובע נסיגה הדרגתית של חיילים ישראלים בתמורה לפירוק ישויות שאינן מדינתיות ולהשבת הריבונות המלאה של ביירות.


